Home 1 › Forums › The Source Code Tribe › Wat voel jij wat er in 2021 gaat veranderen? › Reageer op: Wat voel jij wat er in 2021 gaat veranderen?
Wat ik voel is dat de kosmische Lichtwezens, waar ik al jaren contact mee heb, steeds duidelijker worden en van bovenaf dichterbij komen. Wat eerst alleen een geweldig Licht was krijgt steeds meer een gezicht en de stem wordt duidelijker. Daardoor begin ik de verwantschap te voelen. Dat betekent dat ik vertrouwen krijg in de toekomst. Dat mijn nieuwe plan in wording echt in de wereld gaat komen. Dat ik dat niet alleen hoef te doen. Dat betekent dat de wereld blijkbaar dusdanig gaat veranderen dat kinderen op de basisschool ruimte gaan krijgen om te leren mediteren in de klas. Ik hoop ook dat de landbouw dusdanig gaat herstructureren dat er ruimte komt voor Tiny Houses en off grid wonen. Dat de wetgeving zich daar aan zal aanpassen. Ik denk dat 2021 niet op zichzelf staat, maar een begin zal zijn naar een daadwerkelijke verandering. Ik denk dat ik met mijn referentiekader nog niet kan bevatten hoe die veranderingen er daadwerkelijk uit gaan zien. Ik geloof in wonderen.