Home 1 › Forums › The Source Code Tribe › Bijzondere ervaringen › Reageer op: Bijzondere ervaringen
De activatie van gisteren de Source was voor mij zo overweldigend mooi, geweldig! Dank jullie wel!
Wat ik gemerkt heb is dat op het moment ik mijn handen omdraaien en ze volledig open, handpalmen naar boven gericht er nog veel meer energie vrijkwam i.p.v. ze op mijn knieën met handrug naar boven te laten. Ik daalde in een open lift de aarde in onderweg kwam ik vele “volken/wezens” tegen met lichtjes die stonden te kijken, er was ook werkelijk contact. Tot ik beneden was daar was een groot hol/grot donkerblauw, compleet alleen in het niets stond ik in het midden tot er vanuit een kring om mij heen allerlei Energien in de vorm van gedaantes op mij af kwamen de kring kwam naar mij toe en loste op in mij, lichamelijk had ik echt een vol gevoel. Daarna kwam er nog een gedaante en die verdween ook in mij. Er kwam een rond zweefboard waar ik op stapte en “surfte” langzaam omhoog, was aan het spelen en vond het geweldig. Er gebeurde nog 🌊 meer en meer. Tot de start 🛫 en dat was het gaafste en ging zo snel en ver als een 🚀 de lucht in duizenden sterren vlogen in raketvaart langs mij heen tot de lucht dichter en dichter werd en ik uiteindelijk als een plumpudding terug viel. Phoeaaa dat was AMAZING wat een trip🎢 .
Ik begon mijn voeten te bewegen en dat was dan een paar seconde erna ook het advies en bij het naar boven lopen op de trap voelde ik me echt nieuw, en dacht het is echt zo… welkom nieuwe ik 😊🙏🦋🌍🛸🌊🛫🚀☄️💫🌍