Home 1 › Forums › The Source Code Tribe › Bijzondere ervaringen
Iets bijzonders meegemaakt als uitkomst van ons proces in de online? Deel je verhaal!
HI!
Ik ben vandaag gestart en heb net de activatie van authenticiteit gedaan. Ik vond het heel bijzonder. Het leek net of de ‘wereld’ om mij heen vervaagde als een soort roes. Ook kijken naar de activatie was alsof ik uit mijn lichaam zweefde. Totdat mijn mind even om de hoek kwam dan zag ik ineens ff het beeldscherm weer en vloog gelijk weer weg. Heel apart. Mijn been begon ook een beetje te trillen. Verder toen het afgelopen was had ik enorme hoofdpijn.
Hebben jullie dit ook gehad?
Dag lieve mensen
Midden deze week deed ik de sessie met Sandra Devos, met daarna de bijhorende activaties. Dat was vlak voor het slapen gaan. Ik had toen een heel vreemd gevoel in mijn hoofd. Het was de derde keer dat ik die deed. Toen ik om 5.30u wakker werd en naar het toilet ging kon ik me heel moeilijk ik evenwicht houden, alsof ik naar rechts viel. Ik moest opletten of ik zou kunnen vallen.
Is dit herkenbaar voor anderen?
Lieve groeten
Cathia
De activatie van gisteren de Source was voor mij zo overweldigend mooi, geweldig! Dank jullie wel!
Wat ik gemerkt heb is dat op het moment ik mijn handen omdraaien en ze volledig open, handpalmen naar boven gericht er nog veel meer energie vrijkwam i.p.v. ze op mijn knieën met handrug naar boven te laten. Ik daalde in een open lift de aarde in onderweg kwam ik vele “volken/wezens” tegen met lichtjes die stonden te kijken, er was ook werkelijk contact. Tot ik beneden was daar was een groot hol/grot donkerblauw, compleet alleen in het niets stond ik in het midden tot er vanuit een kring om mij heen allerlei Energien in de vorm van gedaantes op mij af kwamen de kring kwam naar mij toe en loste op in mij, lichamelijk had ik echt een vol gevoel. Daarna kwam er nog een gedaante en die verdween ook in mij. Er kwam een rond zweefboard waar ik op stapte en “surfte” langzaam omhoog, was aan het spelen en vond het geweldig. Er gebeurde nog 🌊 meer en meer. Tot de start 🛫 en dat was het gaafste en ging zo snel en ver als een 🚀 de lucht in duizenden sterren vlogen in raketvaart langs mij heen tot de lucht dichter en dichter werd en ik uiteindelijk als een plumpudding terug viel. Phoeaaa dat was AMAZING wat een trip🎢 .
Ik begon mijn voeten te bewegen en dat was dan een paar seconde erna ook het advies en bij het naar boven lopen op de trap voelde ik me echt nieuw, en dacht het is echt zo… welkom nieuwe ik 😊🙏🦋🌍🛸🌊🛫🚀☄️💫🌍
Mijn meest bijzondere ervaring is dat mijn helder weten, wat altijd aanwezig is, nu zo scherp wordt, ik sta er zelf versteld van. Ik laat mensen bij mij komen schilderen, dotpainten, of tekenen….Dat deed ik eerder al, maar ik interpreteerde het werk niet voor hun. Gewoon een middag uit het hoofd.. Niemand vroeg toen iets…Nu vragen ze het te duiden… En het blijkt verbazend accuraat te zijn. Ik kijk naar wat gemaakt is, zet mijn pen op papier, en de woorden rollen er uit. Er komen meestal dingen te voorschijn die men probeert verborgen te houden, vb verlangen naar seks, of wraakzucht, jaloezie. Het benoemen van de moeilijkste dingen schept net het meest opluchting bij degene die bij mij is. We kunnen er dan vrij over praten, want het is aan het licht gekomen. De blijdschap in de ogen van de ander ontroert me telkens weer. Het schept zulke mooie verbindingen…