Home 1 › Forums › Embody Tribe › Waarom wil je meedoen?
Deel hier je gevoel wat je aantrekt in deze online?
Mijn doel is mezelf niet meer te verstoppen. Mijn angst afgerekend te worden op mogelijke fouten overwinnen.
Wat nu in mij opkomt (met mijn hoofd niet te volgen): Mijn wens is echt élke cel van mijn lichaam te belichamen. Op aarde komen dus. Volledig te incarneren:licht in aarde (in licht). Adem.
van daaruit contact te maken.
—
voelen dat elk moment volleven is, waardevol is.
Dit aardeleven w·aardevol.
—
Dankbaar te belichamen.
–
Ondanks mijn plannen, mijn dromen en doelen, blijf ik in de schaduw. Er is nog steeds iets dat me ervan weerhoudt om in de schijnwerpers te gaan staan.
Om me tonen zoals ik ben, om daadwerkelijk te gaan doen wat gedaan mag worden.
Hoi, ik wil mijn zielsmissie omarmen en belichamen. Vanuit mijn ziel, los van conditionering, ego en andere afleidingen.
Kristien ,
Ik heb ook dat gevoel
Soms heb ik wel de kracht om in mijn licht te staan en dan vloeit alles er zomaar uit , maar ik zoek nog die directe lijn ( activatie ) om te groeien en ik heb het gevoel dat dit me zal helpen 😉
Voor het mogen ontvangen van Zielenvoeding. Weer meer bewust bezig zijn met een dagelijks rustmoment, voelen wat leeft er in mij, wat mag er aangekeken worden. Als ook die schop onder mijn kont om mijn passie meer te gaan leven :-).
Ik laat mezelf horen en zien zoals de meeste mij nog niet kennen.
Niet meer doen alsof, geen acteertrucjes, geen masker meer op.
En dat is soms best eng, voelt naakt en kwetsbaar.
Ervaren, voelen en doen!
ik wil zijn wie ik ben en dat laten zien vanuit Liefde voor mezelf en de ander.
diep in mijzelf voelt het alsof ik dit nu juist niet helemaal durf, het eenvoudiger is mij verschuilen.
Tijd om het masker af te doen en voluit in mijn leven te stappen.